Az indie játékoktól már megszokhattuk, hogy mernek újítani és valami egészen egyedit kihozni egy mára elcsépeltnek hitt műfajból is.
A Carnegie Mellon Egyetem diákjai pedig éppen ezt teszik, méghozzá nagyon is jól!
Projektjükről ugyan szinte semmit nem tudni, csupán egy régi techdemót, amely már messze nem aktuális, de megmutatja a játék lényegének koncepcióját. Elsőre a Valve Portal című sikerjátékának és a tavalyi év egyik legnagyobb indie sikerének, az Antichambernek a keresztezésének tűnhet, ám hamar kiderül, hogy itt szó szerint az optikai csalódásoké és az "erőltetett perspektíva" jelenségéé a főszerep. Ezt a trükköt számos film - például A Hobbit, vagy A Gyűrűk Ura is - és kép is használja, és igen látványos eredményt érhetünk el a segítségével. )
A koncepció lényege a fent említett jelenség kihasználásával utat teremteni magunknak a pályán és meglelni az onnan kivezető utat. Hangsúlyozom még egyszer, az alant látható videó csupán bemutató és a koncepcióján kívül semmi köze a készülő játékhoz, ám a Pillow Castle Games emberei sajnos nem árulhattak el több részletet arról, mi is vár ránk. Én biztos vagyok benn, hogy nagyon jó lesz, hasonlóan a többi logikai first person játékhoz is.
[embedvideo id="HOfll06X16c" website="youtube"]
Ti mit gondoltok róla?